pudelmassage

Har tråkigt och lyssnar på wrong hole, måste medge att Taryn Southern som var med i american idol 2004 är jävligt het i den här videon+att hon har en röst som är jävligt grym:P Men på tal om fel hål, igår beställde jag och min trogna vapenbroder Dr forsén biljettas till flyget vi skall försöka hinna med den 26, slutdestination (enligt karl) grodslukarnas hemtrakter, Baguettbögarnas näste, Baskerbrunkarnas jävla skitställe och champagne sprutarnas sprättholm med det vill säga....Frankrike alltså, där skall vi tillbringa inte mindre än en vecka. Där blir det en del alkohol, skål och kanske nått ... och mellan allt sånt blir det åka bräda i alperna, ser jag fett fram emot^^

och snart är det jul, kramade santa claus häromdagen faktiskt...han var läskig och hade massa nappar i bältet?:S
fast vissa blev gladare än andra och någon blev till och med pokemonglad hmm vad det nu än betyder...

Ja vad som händer annars då? nää inte ett skit, känner mig lite schitzofren och har träningsverk i lilltån.
Nu ska jag äta lite äckelgodis, dricka cola och se på heroes.

en hastig blick *blink* Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0