Fredagen den 13:de

Jag överlevde gårdagen till all ära, trots att det faktiskt var fredagen den 13:O Dagen såg ut som så att jag jobbade tills fyra, sen så blev det att pilla lite med bompafans dator...och efter det så kom Cecilia & Rosanna med två av deras vänner som jag glömt bort namnet på och lite annat folk till mig här på förfest, ah finns väl inget att berätta där, en vanlig förfest och för de som inte vet vad man gör på en sådan, släng er prästkrage och kom till mig nån fredag. Sen så gick/sprang vi alla till tåget (konstaterade att vissa tjejer är inte snabba) och drog till krogen där det konsumerades mer alkohol...vid 01,17 ungefär så drog jag och getjäveln hem med sista tåget, och jag lyckades fan till och med laga mat när jag kom hem...DIPLOM till mig, ingen brand och välstekta burgare och halft brända pommes utgjorde nattvarden...nu orkar jag inte sitta här, blir till att göra något som jag inte kommit på än istället(Y)

*Slick* och hej

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Hahah joovars XD haah och vadå att vi inte är snabba, prova gå i 11 cm klackar själv så får du se hur fort det går för dig då XD hahaha

2009-11-15 @ 14:54:54
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha, jag har gjort det förr och jag är som en marathon löpare i sådana skor oxå;) haha tyckde det var lite kul bara för det gick sniiigligt sakta:):)

2009-11-15 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0