Il Buco Sbagliato - The Wrong Hole(Y)

usch för att städa säger jag bara! Men igår var det trevligt, verkade som det inte skulle bli något av, men där hade man ju fel...var en jävla massa folk hos mig, var lite segt i starten men det löste sig ganska så fort...Sen smakade jag the legendary DUFF beer ni vet den som Homer Simpson alltid är påverkad av, mums...MÅSTE TESTA!! bara för att liksom...idag blir det att göra så lite man bara kan ungefär och se tillbax på helgen med ett leende^^

snodde lite bilder från Rosanna sen i fredags som jag oxå lägger upp här nu....ENJOY


Ja rosanna bara ett halvår kvar tills din student:O^^


Och samma för dig!!


Geten ser fundersam ut


"ser inte vad det stååår" inte alltid så lätt


Vilken hållning, charm och stil...på garderoben bakom mig


Robert ser ut att vara lite rädd för Rosanna? why, why, WHY!?


På räls...


Om jag minns rätt var det här "kåt bilden"?


Glada som bär i skogen under blå himmel


En bild säger mer än 1000 ord Hmm då blir det här 2000...men jag kommer bara på ett
SLUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0