Ritchap filli boom boom boom, explodera som...mitt huvud!

hubbulu hubbulu höbbulu!! Nu är jag vaken (nästan) känner att mitt huvud bara vill sprängas och väger lika mycket som 10 kg bomull....Gårdagen ja, då var det halloween, en kort samanfattning av dagen: god mat, sen kväll, mindre pengar och lite för mycket folk, hmm glömde nog inget där...Men det var väl kul om man tänker på omständigheterna...föresten någon som vill komma hit och städa? skulle vara förjävla gött=)

Kom att tänka på en sak i morse när jag låg och glodde på the simpsons föresten...tänk om det skulle vara fysiskt möjligt och moralsikt riktigt om Homer Simpson och Peter Griffin (family guy) skulle typ para sig med varandra...undrar hur fan deras barn skulle vara asså?:O en blandning av bart och stewie, jävlar vilken skitunge det skulle vara höhö, nä nu så ska jag glo på Public Enemies och försöka glöma den tanken för gott....

uuhhöö frust...jobbigt att ligga asså:S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0