Vara eller icke vara, men det var ingen fråga

Har nu kommit på hur tråkigt det är med bloggjävel, förstår inte riktigt hur man skulle bli rik på detta som tanken var va...? Men det var ju kul att sluta jobbet lite tidigare så man kunde slänga lite av sin dyrbara tid på den här skiten, jo men annars är det bra...tog vaccinet mot den här superduperdödliga sjukdommen svininfluensan idag BARA för att jag har hört att man kan få coola biverkningar av den...så nu kan jag inte få influensan TYP men jag är fortfarande ett svin (tack gode gud). Vad denna dag bjuder på är fortfarande ett litet mysterium dock:P Gårdagen vart det klippning, blev liiite annorlunda än vad jag brukar ha sen så blev det bowling där jag ägde så klart...fan nu blev jag hungrig oxå, vad omständigt livet skall vara hela tiden, äsch ser en god chipspåse man kan svulla i sig istället, så tummen upp för chips+film+cola, resultat fetto^^

Nä nu orkar jag inte ödsla min goda tid på detta trams, så hejdå

JUST DET!! skulle ju hälsa till min kära vän Sara Ali *slick*;) nu var det kirrat(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0