boom goes the dynamite!

Ett av livets små glädjeämnen är att vakna och inse att man inte blivit yxmördad den här natten heller, så det känns väldigt tryggt. Trots allt så börjar den mörka delen av året nu och nästa helg är det yxmördarnas julafton, halloween.
Mycket som kommer hända den helgen, om jag kan tolka de små spasmiska rycken i stortån rätt...

Fredag hoppas jag på borghamn och lördag är lite suddigt än, men va fan...man ska inte planera allt här i livet=) förstår inte riktigt hur vissa kan planera sitt "liv" typ 10 år framåt i tiden...nä, jag är nog mer av en impulsmänniska, ah förutom när det gäller såna saker som man verkligen måste planera in och skriva i sin hajtandsfärgade filofax förstås.

Nä nu får jag lägga av, börjar få mogigrafi här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0