Dagens funde-ringAR

Är en zebra svart med vita ränder...eller är den vit med svarta ränder?
En alkoholfri öl, borde den få kallas för öl ens? Öl ska man känna av enligt mig...mums öl, skulle vilja testa på en duff beer (sån öl som Homer dricker i the simpsons) Tänk att vara lika smart som den killen btw, jävlar vad jag skulle vara kandidat till Nobelpriset då^^

 

sen så läste jag någonstanns att det finns ett kitt till att träna katter att gå på vanliga toaletten, vad fan kmr nästa gång? Ett kitt till kattfan att lära sig laga mat och diska skulle vara den perfekta uppfinningen isåfall (skulle till och med jag överväga att skaffa en kattrackare)

På tal om uppfinningar föresten en sån klocka som skalman har skulle inte sitta fel, en mat och sovklocka, liksom en klocka för några av de bästa sakerna här i livet som att äta och sova...underbar manick det där.

 

Kommer inte på något att skriva om, hjälp behövs för denna ensamvandrande hjärna att kläcka ett par fina små ideer i egen tolkning.

all makt åt tengil vår beskyddare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0