Den nya flugan

blev smått irriterad på denna flugrackare som låter som en blandning av chewbacca och cannibal corps som flyger  runt som en irriterad saddam hussein under en presskonferans när jag ska sova! Nu i natt hände det här och efter att den surrat omkring i sin ensamhet under allt för lång tid, så fick jag nog skall gudarna veta.

Bevänad med flugsmälla så lade jag mig i bakhåll och väntade in det lilla monstret men tro fan att kärringen hade flugit och gömt sig.

Listig liten jäkel det där tänkte jag och lade mig igen, nu har jag inte sett till Örjan på ett tag (döpte han till örjan) Pga Ö=överdrivet R=rasande och resten kanske ni kan lista ut själva...nästa gång jag ser dig så ska du få din buse!

med påflugna hälsningar Jan McGrath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0