fiskefrälst gåslugg

Vågar fan inte kolla mitt konto efter gårdagen, tror det inte finns så många kulor kvar där nu asså...det var inte så bra för min del, fast man lever ju bara en gång och då ska man leva vääl.

Sen föresten kom jag på idag att jag är en utomjording (kläcktes ur ett ägg) när jag kläcktes så var jag en larv sort off, ingen visste hur de skulle mata mig, så till 5 års ålder fick jag all min näring rektalt...
Fast det jag sa nu är ju ren bullshit förstås, antar att jag föddes som alla andra, typ i en igloo eller något sånt häftigt ställe...fast det är ju oxå fel...men man kan ju undra, jag kommer inte ihåg hur faan jag föddes och glad är jag för det, men en sak vet jag...jag var snabbast, smartast och den mest finurliga av alla miljontals som jag tävlade mot, i'm a born winner.

Nu har hjärnkontoret brunnit upp eller något, kanske skurit, eller om jag ska vara helt ärlig så orkar jag inte skriva mer, har musarm, fyrkantig blick och CS fingrar...ska börja tagga inför matchen mellan Sverige och de som pratar lustigtt nu istället.

I BE BACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0