Miserabel visionär

Tjejer, det är ett eget folk för sig de små djuren, de kan vara söta,  JÄVLIGT attraktiva och snälla...hela baletten där på samma gång, MEN innerst inne döljer sig ett litet monster som bara vill jävlas och få oss män att må som en uppstoppad pudel dränkt i crème fraîche eller något annat kladd...Fast hur jävliga och cp ni än må vara ibland så klarar vi oss inte utan er, tack för att ni finns där för oss alla!!






Föresten har jag sagt att jag inte har några större krav på tjejer? Liksom bara dom är snygga, kan städa, laga mat, torka golv, tvätta kläder, you know what, ha kul, framåtriktad, bra personlighet, målmedveten, fin rumpa, göra mig glad i mina suraste stunder, massera mig, byta glödlampa, laga bilen, byta däck, springa 100 m på mindre än 4 sek, virussöka sin dator, ladda ner filmer, komma med förslag om roliga aktiviteter, mata guldfiskar...har jag glömt något nu? Hmm juste, och att dom inte väcker mig mitt i natten och ber om ett glas vatten...passar du in på denna beskrivning? kontakta då kundservice för att hämta ditt pris som är en låda nötter^^

Over and out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0