what the fuck will tomorrow bring me?

Ett litet vackert ord på tre bokstäver?..HAT...jävlar vad jag känner mig hatisk idag (hat kan oxå definieras som sjukdomen karlus forsenius) men i alla fall, dagen börjar med att väckarklockan ringer allt för tidigt än vad jag ville och hade planerat i min smörgåsgurksfärgade  filofax. Resultatet av det blev att man vinglade omkring här som en berusad lastbilschaffis och gjorde massa konstiga, släpande och mycket farsinerande läten. Bättre blev det ju inte av att man slår i stortån i toalettstolen (fråga inte hur fasiken det gick till) känns som en sån där omöjlig sak som bara jag kan lyckas med i ett nyvaket skede...

Blir dagen bättre med att det är skitväder ute må tro? tror att svaret är det mest negativa av alternativen ja/nej:P Jobbet sög oxå så klart idag, jag ville bara gräva en liten gropp som jag kunde gömma mig i och kasta små silverfiskar på förbipasserande syndare, så tummen upp på denna harmonifyllda dag. Fast nu börjar jag se ljuset i andra änden på den mörka tunneln och där står jesus och frågar efter vägen till lustgården...? skall nog bikta mig snart, skulle behöva erkänna vissa synder man begått under dagen...gång mot röd gubbe, stressat att gå upp (borde vara ett grovt brott) snegla vackert mot en polisbil, tänkt för mycket på hur en banan känner sig i skalet m.m

Fast får se det från den ljusa sidan, det är snart helg

Kommentarer
Postat av: Bea

Låter inte som en vidare rolig dag ;) Gillar din blogg förresten! :)

2009-10-22 @ 20:21:15
URL: http://beaanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe nää, den dagen var inge vidare;) haha tack så mkt^^ uppdaterar inte så mkt nu dock, men tack iaf=)

2009-10-23 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0