flyger på små rosa moln

Nä nu jävlar har jag blivit oskuld på nytt, fallit i kärlek och dunkat huvudet i väggen för många gånger. Ungefär som ett litet barn som precis lärt sig säga ett skymford...jag har inte fallit för någon, så var lugna mina små kanontofflor. Däremot har jag seriöst fallit för ett ställe...och om det är så det sista jag gör så ska jag fan dra dit senare i år.

Stället som jag yrar om heter inte mindre än Serre Chevalier som ligger vid bergskedjan alperna (i champagnens hemland), dit jag ska bege mig med några riktigt c-vitamin besatta cro magnoner. Blir smått ledsen i ögat om det skiter sig som allt annat crap här i livet...

Rätt folk, brädåkande och konstigt språk, kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0