Fniss

Jag suger på att blögga det vet jag, men om jag fattat det hela rätt med sån här skit så måste man ju starta ett ordentligt bloggkrig...Och det ska jag ta mig faan göra!! Sagt som gjort så ska jag se över vem jag ska hata och kränka med all makt jag har...och vem kommer bli träffad? hihi jag har hittat den perfekta kandidaten att inta tronen som min ärkefiende, det kommer bli som Batman & Jokern, Spindelmannen & Kingpin eller som pippa...ursäkta pippi & och den konstiga apan som terroriserar hennes liv om dagarna...och min ärkefiende ska fan bli denna jävla mupp http://allahatarkarl.blogg.se/  Fast alla redan hatar hans blogg men nu så ska jag få han att bryta sin egen näsa av ren benskörhet, jag ska få han att masturbera i motvind, jag ska få han att hoppa högt varje gång han hör ordet nationalencyklopedin, jag ska Hmm, jag ska...Fan slut på ideer...men hata han ska jag göra i alla fall!!

så Karl Fucking försen du har nu skitit i det blå skåpet, du har odlat din sista potatis, du har ätit din sista konstiga maträtt...du har gått över till the dark side och jag är den goda lilla gröna killen Yoda

Med fientliga ord från oss alla till bara dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0