Oh oh here we go!!

Som jag sa förut så skulle jag starta krig mot denna inte-lligenta och småpryda pojkflickan Karl som har fått sin snok ihoplappad allt för många gånger under sitt liv, bland annat så var han i bråk med en jävla skylt en gång...måste varit en jävla dryg skylt det där, och nu så gick han gick lite under bältet där måste jag säga...jag må säga att jag blev imponerad av den första pokemonfilmen som ligger mig varmt om hjärtat...och han har rätt i att jag ser ut som king kong när han klättrar upp för empire state building....MEN detta är inte rumba...så vi ska gå in lite mer på detalj på denna kille som heter: Karl, han har supt bort sina 4 hjärnceller han föddes med och det har gjort han till en ganska så tankeflådd 19 åring som kan liknas mest som susan boyle i en manlig tappning utan ett öra för toner what so ever:O

På hans fritid gnäller han faktiskt mest om att han är fattig och hans små fantasikompisar som hoppar upp ur hans pänningpung, han hatar det mesta som inte har med pattar att göra och han är för snål för att köpa ett par skor...jag vill helst inta tala illa om denna kille som faktiskt är en bra och hatad yngling...han är dock ett flockdjur som gillar att trakasera gamla tanter, och sniffa på ett och annat löv han kan hitta med jämna mellanrum, han är typ 2 meter lång och väger 45 kilo och han fantiserar om att bli B-porrskådis i 80 årsklassen...han är en förebild för alla dementa, senila och förstoppade försöksdjur som vandrar fritt i vårat avlånga sverige, han var inte den första spermien fram till målet utan han blev mer puttad av den lilla bråkstaken bakom och i iomed det så ah tyvärr men han är en av de få som inte är född vinnare, han råkade mer snubbla in, och med det som sagt så ska jag sumera det här.

En riktig man som gillar slänga upp fötterna på bordet medans någon annan gör sysslorna som bör göras, han kmr dö en tidig död eftersom det finns många farliga skyltar ute på vägarna.


Jag vet inte, men karl har kanske det speciella tillståndet?

http://allahatarkarl.blogg.se/  han har föresten östergötlans sämsta blogg för tillfället
Med tjernobylbarniska hälsningar Jan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0