Hål i väggen?

Skulle gärna velat veta om jag har garanti på tvn asså...skrek och spottade ner hela skärmen i hettans lust, var förskräckligt nära på att slänga ut fanskapet genom fönstret, slita av mig kläderna och krossa en spegel när vi FICK ett fucking mål och då var "den ute" sug av mig att den "var ute", blir så frustrerad i ändtarmen när sånt händer...jävla skit asså!! Hela dagen förstörd bara för det. kommer vara som ett åskmoln nu hela kvällen, men som tur är så finns ett nytt heroes avsnitt att lugna nerverna till...

Grattis till Damn-mark i alla fall för erat jävla flyt och mutad domare, usch usch USCH

Nä nu ska jag ta en kalldusch och en stor kopp trögflytande, svart eller gulbrun vätska som erhålls genom torrdestilation av organiska material, Tjära mums så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0