hiss eller piss/diss

HISS
Ser ut som man vann detta blöggkrig mot Karl Försen (http://allahatarkarl.blogg.se/) för nu har han skrivit massa bra skit på hans blogg som värmer mitt frusna hjärta, fast hans blogg har en egen changer, charm och attityd som gör att man vill dränka sig så är det faktiskt rolig läsning, så idag hissar jag denna unga parvel.


Karl gillar katter, så denna bild och odjuren på den är tillägnad till dig

Piss
Idag pissar jag på toaletten, men det var fruktansvärt kallt och en aning för tidigt för det eländet så piss på den.

För övrigt så är jag hungrig (igen) så funderar då just på att se på Tv, så diss på magen som knorrar högljutt som en gråsäl som attackeras av en elefant.

Jag vill dessutom dissa Ipred lagen som är ett skit tillskott i lagboken.


jag skulle dö av skratt om jag såg någon göra detta föresten, ser så sjukt ut bara, kanske gett han en fem krona oxå så han kan gå in på en riktig toalett och sova, skita och dricka vatten.

Med en hastig vink önskar jag alla en god morgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0