sarru?

Under helgen har flera personer påpekat att jag är döv (surditas)? Say what..Huh...? fattar inget, är ett frågetecken ett stort fail liksom...tex dom här meningarna:
Vi vet vad ni ska ha på er på peace and love nästa år!  SVAR: imorgon? slående likt, eller...?
Eller denna fina fråga kanske:
Har du inte spotify? Svar: Monkeybike? [email protected]
Vem har två tummar och skiter i det? Jo JAG!

Jag resonerar så att "man hör vad man vill" gott folk+ jag är döv, du är ful...ligga? OBS!! FUNKAR INTE

Kommentarer
Postat av: gjsaknvakn...gnjk!

sova?

2009-10-18 @ 21:19:30
Postat av: yakuza

ja snart blir det nog lite sova^^ men först måste jag synka klockan känner jag, så jag inte försover mig på min stora dag

2009-10-18 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0