Skitnödig

Ja gårdagen vart lyckad trots skitvädret, började med att en dvärg kom hem till mig och tog sönder min ketchupflaska sedan vidare till okända breddgrader i Lkpg yrade som en tupp utan huvud för att hitta dit, men till sist kom vi fram i vilket fall^^ med hjälp av två hönor som oftast är lika borta som jag (bra skit) men iaf kom in där, tog någon dammig drink och pratade högljutt verkade det som eftersom det kom en liten tant och sa till oss att sänka musiken fast det inte var någon musik...kanske hade tant rymt från något häftigt ställe eller något vad vet jag. Sen bar det av efter att tjejerna hade pudrat näsan och fyllt rummet med hårspray till stan och där satt man och blev full helt enkelt...och senare bar det av under jord till Platens men före det ett snabbt besök på Burger fucking king. Och hemvägen var ju lika kul som alltid full som en kastrull och en blond tjatande vakt i hälarna...

Gårdagens WHAT?!: "EN SÅN DÄR SKULLE DU SKAFFA DIG" skrek någon och pekade på en av de jag gick med. Lycka till grabben Shrek fick dock sin Fiona till sist, men det är en animerad film!!

Just det idag vaknade jag skit tidigt med massa roliga känslor i omlopp som törstig, bakfull, stel, snorig, skitnödig, hungrig ahh you name it. Nu blir det slappa till någon dålig film eller träna på mina ninjakunskaper om att sova.

Vissa kanske däckar, men se vem som står jag måste i alla fall...tacka för igår

Kommentarer
Postat av: cecilia

ud är juh lite knasig jan :P

2009-10-05 @ 16:05:34
URL: http://ceeeciliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0