sugen på piraten!

Every normal man must be temted at times to spit upon his hands, hoist the black flag, and begin slitting throats...

Jo tack, ibland skulle man vilja vara en riktig jävla sjö-röv-are...Tänk er själva att segla bland de sjutioelva haven, känna vinden i håret och krutdoften i kläderna liksom bara plundra och sprida ens namn här i världen...sen förstås ha en sån där tuff krok som hand:O Sen segla in i en orkan då och då, fast det har jag gjort förr...skulle sett när jag och min morbror var ute på tåkern med våran roddbåt, DET var manligt ska jag tala om för er...minst fyra meter höga vågor, regn, blåst och då ska vi inte tala om sjömonstrena som försökte äta upp oss:O Jävla konstigt att mina föräldrar inte tror på mig när jag förklarar hur det verkligen var?:S Och nu finns det oxå lagar som är emot pirater, dålig stil regeringen...vad ska man ha för nöje nu då?!?!

Äsch, är nog ingen ide att jag blir en pirat när jag tänker efter, fast leva rövare kan jag nog iallafall^^


Haha undrar om det här är seriöst? inte fan kan man få det så pass om bakfoten...Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0