suger till i tarmen

Snart så ska jag dra en sväng och besöka sjukhuset och kolla min arma mage som har varit minst sagt defekt idag...hoppas jag får lite häftiga tabletter som man bli härlig i skallen av, men de chanserna är ju tråkigt små, men jag kan ju i alla fall gå och pilla på alla häftiga prylar dom har där inne tex Lustgas, hjärnröntgen maskinerna och kanske få mina vitala delar ingipsade om jag har tur^^ Man får hålla tummarna för det bästa...sen finns det ju kanske snygga sjuksköterskor man kan träffa på:O Skulle vara coolt om det var blindtarmen eller något, få ett tufft ärr så man kan säga till kompisarna att man blivit knivhuggen eller något annat häftigt...shit vad tankespridd jag känner mig

Alla dagar skall vara ett äventyr och denna dag är inget undantag i alla fall.

c ya!!

Kommentarer
Postat av: Mats

När du ändå är där så kan du passa på att fråga om dom har några råd för mitt projekt!

2009-10-15 @ 14:17:09
URL: http://matsblirhjarndod.blogg.se/
Postat av: Den döva

haha jag tror de starkt skulle vilja följa upp ditt projekt, attans att du inte skrev det innan jag drog då:O

2009-10-15 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0