urslö

ZzzZ...fy fan, idag var en sån där skön morgon när man verkligen inte behövde gå upp eller känna något ansvarstagande^^ det gillar vi soffpotatisar. Annars då? jo det är lugnt, har varit på dubbeldejt med john blund och fröken ur...var ett jävla munhugg mellan dessa parter dock, men det är kul ioförsig.

Hade tänkt att dra mig lite till nu och bara vänta på att få snooza, det som är mitt allra främsta intresse på söndagar. Fast snart kommer dom DÄR uuuuuh...nu blev allt jobbigt, jag ska bli kidnappad kl 3 av ett par knepiga typer.

Föresten min kväll igår blev räddad av roomraiders gänget som kom hit och käkade oliver och äckelgodis O_o såg på en film med olika skadedjur som illrar och hamstrar (G-force) där vissa av oss fastnade i en scene där en liten hamster gör en förbannat rolig min, ser typ ut som han sätter en pellets i halsen samtidigt som han avnjuter att klia sig i örat...


usch & hej

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha vad bra ed tips från janbanan :P

2009-10-18 @ 14:16:59
URL: http://ceeeciliaaaa.blogg.se/
Postat av: godzilla

Hmm avd för tips gav jag nu, fattar inte...är lite tankespridd just nu känner jag..va nu eller? hmm fest?

2009-10-18 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0