Varför bry sig?

haha jo varför i %"/&#)=  bryr man sig för över huvud taget? Fan jag orkar inte vara seriös med något känns det som, och det gör livet till en mycket bättre plats...om man inte tar livet så värst seriöst och gör det hela till en stor lek, tar dagen som den kommer helt enkelt så flyter det på så mycket bättre måste jag säga. För er som inte har fått arslet ur eran trånga lilla vagn är det till att rekomendera starkt, slå nu huvudet i bordet 16 gånger och ät en tårta utan att använda några verktyg som era händer eller dylikt så får ni er ett gott skratt eller i alla fall den som är med er...nu ska jag se fotboll och pilla navel ludd som är en riktig rolig sak att göra om man är oseriös.

HEJ PÅ ER!!

visste ni föresten att det är fysiskt omöjligt för dig att slicka sin egen armbåge??
Jag avundas er som verkligen försöker;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0