kallekuttamackamedostochbacon!

"Du uppdaterar ju aldrig" bla, bla och bla, jag vet att ni hatar mig och jag hatar er så ni vet det!
Så, är ni nöjda små kattungar nu eller? jag uppdaterar så lite jag bara vill ska ni veta....sådär nu har jag fått ur mig lite av dagens aggressioner och hoppas ni tar åt er en del av det^^,

Ja vad har hänt idag? Inte ett skit ska jag tala om för er, har glidit som vanligt och så, sen efter det  åt jag glass.

Nyss kom jag hem efter gymmet och mitt onsdagsrövpass som jag hade "råkat" skjuta upp tills idag (och för er idioter som inte vet vad det är för dag idag så är det torsdag) nu kan till och med mina damtussar fatta vilken tragedi jag varit med om:O Nä slut på det nu, jävla skönt pass måste jag säga och efter det så solade jag en skvätt....
När jag låg där och badade i farligt canserframkallande UV strålar så kom jag att tänka på att jävlar vad många fina rumpor jag sätt idag, jag förstår inte riktigt vart dom har gömt sig under denna vargavinter bara? MER RUMPA ÅT FOLKET! Om det är någon tjej där ute som känner att hon har en fin rumpa så är hon varmt välkommen att kontakta mig så kan vi ta en fika eller bara ligga lite...:)

Nu ska jag snart äta och sen så ska jag nog dricka lite vatten oxå, jävlar så intressanta saker man kan skriva om.

Hoppas jag ser några tjocka barn imorn så man kan skratta lite, ha det bra eller nått HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0