stönsångskör

var ett tag sen man var inne på den här skiten, tycker inte heller det blev dax för det nu, men med en jävla press och en del tjat från främmande djur så kände jag mig manad till att lägga upp en kort och jävligt blond text igen.

Så var det men saken och miljonär är man inte än heller...Idag fick jag ett eget kontor i alla fall och det känns förbannat maskulint måste jag säga, typ som att vakna med ett redigt morgonstånd nu på vårkanten;)

Drastiskt vidare till dessa världsomvändande saker som jag har i mitt runda och självkritiska huvud, vår är dagens ord....satan så skönt att slippa alla dessa isbjörnar som springer och knackar på min dörr nu ett tag måste jag säga, men det goda drar med sig en del dåligt oxå för den delen viket gör att man kommer in på vad som är negativt med våren te.x mygghelveten, getingar och konstiga fyllor, men man får ta det med en nypa bränd tidning, bara man slipper kylan ett tag framöver nu!!!

På tal om kyla föresten, träningen börjar bli som ett slaggs beroende igen vilket gillas starkt, inte längre jobbigt att gå upp tidigt och fnittra ner till gymmet och samla sina tankar lite grann (vilket kan behövas när tankarna springer omkring som fjortisar runt en skumkanon)

nä nu får det fan ta och räcka med alla smarta saker jag har att komma med och istället bunkra in mig i ett täcke och kriga lite med kudden!!
Sov sött (menar det inte) och vakna blött (menar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0