Vertikalt leende

Hatar alla som bloggar, vad lever dom för liv egentligen...whops här sitter jag och gör det, hatar mig själv oxå visst *fniss*. På tal om "fniss" är inte det ett av världshistoriens fulaste ord eller nått? Skriver det ÄNDAST för att det är så förskräckligt jävla fult och 2009.

Idag så har jag hunnit med mycket måste jag säga:
Först vaknade jag upp med alla täcken, kuddar och skit UTANFÖR sängen vilket var ganska så härligt (kan ju undra vad jag drömde för galen dröm), sen med många om och men gick jag upp och åt en stadig frukost som bestod utav ägg, mörkt bröd med keso och skinka och ett stort glas mjölk.

Mission 2 blev till att handla lite mat och nödvändigheter.

Efter det och massa annat snusk så drog jag till gymmet för ett Ouredigt pass.
Nu så ska jag ta en dubbel proteindrink och allt annat skit och sen laga mat och softa resten av denna dag.

Så ni som läser detta, gör mig glad och slicka på toalettringen fyra varv!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0