chipstutte!

Lika lång som vanligt, men denna vecka har känts som världens längsta punkt slut! Idag ska jag ta en vit dag, kan behövas nån gång på året, alltid annars när man ska ta en vit dag/helg så kommer det upp någonting som man är "tvungen" till...

Ja men i alla fall idag så ska jag göra så lite som möjligt, därför sitter jag här och skriver det som snurrar i min vanligtvis ganska så obefintliga hjärna. Känner mig fan som en gammal 98 dator med skuren hårddisk och trimmad fläkt (tolka det hur ni vill) eller nej som en progress bar som bara kommer upp till 45,93% sen stänger skiten av sig...exakt så är det och DÄRFÖR ska jag sova nu!



"set your clock forward an hour. fuck whit the future!!"

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Haha jaa visst är den bra XD

2010-02-12 @ 20:20:34
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0