hahaha!!!!

Detta tyckte jag var kul! skrattade så jag tjöt nån kväll här i veckan...

min moster skriver på sin facebook:Köp aldrig en torktumlare som säger till när den är klar etc Man kan bli tokig. Brukar komma ihåg att stänga av den om jag ska lägga *namn* men ibland glömmer man bort det och ibland tänker man "jag satte ju nyss igång den så det dröjer ju innan den är klar" javisst men då ska det pipas för att den behöver tömmas på ...vatten och det jävla pipet slutar ALDRIG pipet för att den är klar slutar åtminstone efter ett tag

Och svaret är från hennes pappa, min morfar blir det då ja:
Här har du ett tips !...
Öppna helvetet och lyssna var fan det piper och klipp av sladdjäveln, så gjorde jag när bilenfan pep för att nyckeln satt i det jävla nyckelhålet.


HAHAHAHA tänk om alla skulle förklara på det sättet, satan vad rolig världen skulle vara då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0