krispiga kanoter!

Slutet av veckan...vad mer kan man säga? Bakis, hungrig, trött och sliten:) men nu ska jag få bukt på livet här och äta feta grejer och titta på smala filmer.

Jo men helgen har varit bra, tackar som frågar.
Fredags så var det hmm flötkväll med Rossi & Cissi blev diverse onyttiga saker, catfight och världshistoriens konstigaste film, sen så igår skulle jag inte göra något hade jag tänkt men ah det blir oftast inte som man planerar, förfest @ my place vidare på äventyr...fick åka första klass på tåget var ju ballt, eller inte...vidare till pitch black och där man blev grottfull och letade kött, ja ungefär så såg helgen ut för mig.

nu idag så ska jag leka lite med min bärbara som jag vann, plocka lite, börjar min bakiskur snart oxå (cola och äckelgodis) nää nu måste jag dra, maten håller på att brännas!!!! FÖÖÖCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0