pippi föh fan!

Helt jävla slutt idag känner jag! Kom hem efter en "hård" dag på jobbet och verkligen hoppade ur kläderna, Hmm har nog aldrig klätt av mig så fort tror jag! Nu sitter jag i min pimp coat och frossar chips och försöker få ork till att resa mig och krypa bort till kylskåpet som visserligen är typ nån meter bort och hämta nått flytande, fint, utsökt, mumsigt och gott, men orkar fean inte det heller...måste-uppfinna-en-mekanisk-kopia-av-mig-själv uppdraget får börja nu!!!

Annars då? jo hungrig som vanligt, skitnödig, trött som sagt och känner en snutta frustration över att det kliar på näsan...fhök you näsan!

snart så ska jag visa mina skills 2 pay bills oxå, känns alltid lika kul att se de få siffrorna på kontot sjunka som titanic när det krockade in i den fula istappen som låg och guppade för sig själv i det stora mörka havet.
På tal om hav, fan vad sugen jag är på att resa utomlands!

Det var lite av dagens skitsnack, blir lite mer sen om jag inte snubblar på mattkanten och dör en sån här våldsam död! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0