statisk tik

H-jälp mig någon, hjälp mig någon/alla att bli rik, starta en meningslös grupp på facebook gå ut i medierna sprid propaganda att folk besöker min jävla skitblogg så jag kan bli rik på den, det som var hela tanken från början...nu så har jag lättat lite på mitt hjärta, mamma sa alltid att ärlighet varar längst men vetti faan om det stämmer?

Nä men på tal om grodyngel, så sitter man här igen som en annan svensson och hoppas på bättre tider...typ sommar kanske, gah ah sommar, längtar som ett barn på the darks side till sommaren, grilla, bada, supa (ännu mer), campa, flipflopp skavsår mellan tårna och allt som hör sommaren till.

En toalettpappersrulle i ansiktet på dig, sen hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0