glöm dina bekymmer, imorn kommer nya(Y)

Weii kul, alla hjärtans dag imorn tänker väldigt många och har säkert hittat på nått skit kul bullshit till sin kära...fuck that!! Kul för er grattis, faktum är det att rosen vissnar och chokladen gör er feta...kärlek är typ som att tröstäta för svaga och rädda, visst känns det mysigt, men i slutändan blir man bara svag, beroende och tjock! sanningen måste fram någon gång. Fast det kanske bara är jag som tänker så?

Ah i vilket fall, ha en dag som symboliserar "kärlek", mysgos och gulligull är ganska så överdrivet måste jag säga...alla andra då? De som kanske fått hjärtat krossat, varit tillsammans med ett luder eller någon som varit otrogen mot en, vilket datum ska dessa fira/sörja....? 17 maj blir perfekt då är det Norges nationaldag oxå=)

Hahahahah "var på kroppen sitter allvar och vem har sagt att jag vill bli tagen där?!" Detta inlägg var djupt som en toalettstol men egentligen så har jag inget emot denna dag eller kärlek, så puss på armbågen!

Älskar att vara hatisk bara, fuck you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0