Även apor ramlar ner ur träd

Hej bakfyllan! Gårdagen då, hmm jo först var det jobb, kände mig jättehängig, sliten och aningen fisklik typ som en 5 åring som drar ut sin första tand!! Kan vara för man inte fått i sig tillräckligt med näring, sömn på länge och som grädden på moset stressar onödigt mycket(Y)

Så jag drog hem ca 3 timmar tidigare och fick reda på att en polare skulle ha en "chill fest" och drog ett mess till han, och fick svaret DU FÅR INTE KOMMA..? ehh okej värst vad popular man kände sig dårrå...sen somnade jag=)

vaknar upp och är frisk (ni kan kalla mig stålmannen) och ser att min vän hade skrivit typ "screw this, nu kör vi"
Reaktionen då, slänga sig på luren, fixa bärs och greja lite. Efter många om och men så kom vi dit, där blev det en del skitsnack om allt mellan himmel och helvete, ni vet sånt där som man gör när man är ung och kry.

juste det var fest hos grannen oxå som tydligen var nyinflyttad som vi var hopplöst tvungna att gå in till, trots att det var ganska så udda folk där. Ah och sen blev det platå (tyvärr) och senare hem till mitt komplicerade förhållande med kudden(Y)

Fick mig en liten brain rush när man kollade ut imorse oxå, såg ut som man hade kommit till sibirien eller något av dessa ställen som inte solen skiner allt för starkt på! Snö till förbannelse, så idag ska jag låsa in mig annars kommer väl en jävla isbjörn och käkar upp mig!


Nu ska jag återgå till det jag gjorde nyss...alltså INGET, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0