peta in en pinne i brasan!

Jag gillar INTE söndagar! Bu, bäh, spott och en wet willy i örat på söndagar, ingen härlig känsla att man vet att man verkligen MÅSTE göra någonting imorgon, men men så är det. Bättre blir det inte när man vet att de som går i skolan har sportlov att se fram emot, medans en annan får glida med sina alldagliga sysslor och se fram emot helgen=)

På tal om helg, ser fram emot den kommande en aning! Då går man ett steg närmre döden, från finnig tonåring till vuxen, sofistikerad, mogen man....jävlar, där tog jag i så jag sket på mig, men i alla fall blir nog en starkt  konsument på systembolaget om man skulle översätta grekiskan jag körde nyss;)  Mohaha

På tal om bullar i öronen, går jag drastiskt vidare till hur lördagen såg ut! Tanken var att bara ta det lugnt, se film, bygga en fästning av kuddar, täcken och strumpor mot all denna jävla snö och den bitande kylan, MEN ICKE SA NICKE! fick ett feletonsamtal (vet att jag stavade fel men bryr mig inte) ah iaf av en mystisk man som ville att jag skulle följa med som moraliskt stöd till borensberg (tror inte det finns med på kartan)  och där blev det att tillbringa en natt...har förbannat ont i ryggen efter den natten pga att jag låg som en vacuumförpackad kassler!!! men men man ska inte klaga...eller jo föresten det ska man fan visst göra!!

Nu orkar jag inte skriva mer, får skrivfeber, skrivhosta eller skrivdamp här annars!

Tänker inte ens säga hejdå nu...fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0