ett år närmre döden

Bööh, urk & blä...ja idag är det en speciel dag för mig, men vem fan bryr sig? Jag fyller 20 år, 20 jävligt hektiska år på denna gamla planet...ah det skulle naturligtvis firas igår. höhö

Kvällen började med att en härlig skara med män i konstiga hattar, och partyhumöret på topp kom och bankade på min port, ja då insåg jag att det var kört!

började lite lätt med att korka upp en bubbel som jag fick av mina kära vänner och kollegor Therese och LiniiiiZ som om det inte var nog så blev lite capten+cola, lite pils, lite dittan och dattan med andra ord en hiskelig blandning av alkoholhaltiga drycker och det känns idag kan jag lova...Sen när det hade blivit dax att dra vidare så slog det till någonstans så jag stannade hemma och bekantade mig med mina damtussar en stund...så det blev lite av en fail kväll för mig igår:)

Ja och snart ska jag åka och bli firad, jippikayej motherfucker säger jag bara! Smör-gås-tårtan kommer sitta fint i min mage MUMS PÅ DET:D Sen så klart träffa tjocka släckten som man inte gör varje dag nuförtiden, skall bli spännande och se hur denna dag slutar...

Läste detta på min mosters nyllebok häromdagen och började asgarva oxå föresten!

Nä detta har jag inte tid med, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0