Bored Beyond Belief

ska man kanske ta tag i den här skiten igen o börja skriva?? eller nää, ingen som vill läsa smörjan som jag skriver i alla fall, så det kvittar väl:( hatar er, gör mig rik ist på bloggandet snälla ni!!...eller nää juste, inegen läser detta iallafall+att det var min första dag som chef idag, känns manligt så dra åt helvete!!! "från slaveriet i underklassen till den mer sanningsenliga makteliten"-citat av Jan McGrath, där är jag  kung och ni är bönderna mina torn och hästar puttar bort!!! hahha känns som makten stiger mig iiiite över huvudet nu...eller vah?

nä nu till något seriöst här, eller jag menar det har jag ju varit hela tiden men men...jag har gått och blivit kär...fast där ljög jag hihi=)
fan vad tråkigt det är att sitta och skriva massa skit som ingen kommer läsa ändå, kan ju skriva vad jag vill fast bara jag vet om det...two thumbs up, way the fuck up...därför ska jag skriva att jag hatar repiga skivor med ketchup på, tjocka katter utan svans och synfel och så klart geten=)

nu ska jag se på heroes, dricka cola och äta äckelgodis

En porrskådespelarvink hejdå!

Kommentarer
Postat av: geten

synd att jag tog mig tid att läsa då :S

2010-01-27 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0