Let's rodeo!!

Har någon kännt att allt kul ska hända på en och samma jävla helg någon gång?...så känner jag det nu, allt bara krockar och blir som en ända röra med aktiviteter i min redan överbelastade hjärna. Kan man inte bara sprida det roliga på flera helger, t.ex helgerna som man har tråkigt på, då man ändå bara sitter och pillar navelludd, städar eller gör något annat helt meningslöst:O

Föresten så börjar det bli lite för mycket snö säger mina "sommarskor" som blir våtare än en brud som jag träffade 1983 på orkesterlägret utav denna vita massa som faller ner från himlen, nu kan det bli sommar tycker jag och mina skor.

Nu ska jag gå och räkna mynt eller något annat utav mina fritidsintressen...fyra toast av fem...superkul(Y)(Y)

En halvstekt hamburgare i huvudet på dig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0