you're down!

Ja då börjar det närma sig slutet av denna helg & vecka nurrå, känner mig som en rutten sill men annars är det bra med mig. Fredagen var lyckad tkr jag (firmafest) blev kanonfull och jävlig, alltså så det skall vara...kul att cecilia, rosanna och nykomlingen becca dök upp, livade upp stämningen något som vanligt när man är med de två förstnämnda, lånade visst ut min mobil till en person utan att ta tillbax den så jag fick lite smått panik då jag trode jag hade tappat den:S och det fick mina föräldrar oxå hörde jag...hahhaha känner mig älskad ibland:D

Ja vad fan ska man skriva mer, tycker allt att folket i frankrike kan börja tänka på refrängen och komma hem nu!!

denna dag har jag lekt kärring, städat, plockat m.m känns inte alls kul så jag la av efter nån timme och gjorde något mannligt istället som till en början bestog av ingenting och eskalerade till att beställa pizza, slå på en film och fötterna på bordet(Y) För-äs-ten så har starkt börjat fundera på att börja träna igen, känner mig så jäffla lat...får ta mig i kragen här snart asså, men det är ju så mycket med det hela, många stora förändringar här i livet just nu känns det som FAST allt är som vanligt...men jag har den där känningen i stortån som jag hade när jag var liten att snart kommer det hända nått:O

bu bäh och gnägg, ena strumpan på min vägg HEJ!

Kommentarer
Postat av: cecilia

ja du är så fin så fin, hatten kommer från en tjej på ditt jobb så du borde veta bättre än jag haha! men fan då vi tappa juh bort er för ni aldrig kom te kroga.. din rackare

2010-01-31 @ 22:32:52
URL: http://ceeeciliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0