grodbaxarn?!

Då var denna helg snart slut oxå tyvärr...I fredags så var man på centrum i jkpg NYKTER tro det eller ej!  körde  4 brunstiga karlar dit och hem, gjorde jönnet lite osäkert så att säga. Direkt när jag kom dit blev det att inta ett av spelborden (försökte vara en riktig gambler) men det slutade med att jag brände allt för mycket pengar där, men va fan, vad ska man göra när man kör vitt? Sen efter många om och men så stod man och studsade on the dansfloor ett bra tag tills svetten rann igenom kallingarn och såg ut som white trash! Kul hade jag i vilket fall...

Lördag så var jag på biljardpalatset i kära Linköping och spelade biljard och knäckte en och annan bira med några polare, där var man inte allt för länge för jag skulle få besök hemma(A) hihi....

Dagen nu ser ut så att bara slappa, orkar inte allt för mycket och känner mig som en svettig groda under en curling turnering! Men det är trots allt söndag och då får man vara så!!

Btw så syndade jag i fredags och tog en kebabrulle:O FAN jag som skulle köra nyttigt ett bra tag framöver, men men a man got to do, what a man got to do som man säger i TYSK!(land)

fan ta er alla, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0