PUNGSVETT!!!

Ballt, så här känns det att vara 20 basst!! inte ett dugg annorlunda typ, men jävligt manligt och kungligt:P

Ja, dagen i all ära har varit som alla andra 365 dagar om året SKITKUL naat! jobbat och slitit, tänkt massa coola tankar om saker som ingen fattar nått utav endå och sprungit omkring som en iller på crack! Men annars så finns det inte ett mèrdik konri att skriva om typ...

hmm köpte häromdagen nya löpardojer som ska slitas med hälsan, för på måndag ska jag börja gymma igen efter ett bra tags uppehåll!! Kryper på väggarna och rullar sönder mina tummar av abstinens till att få komma in på ett gym igen och köra skiten ur mig!

Nu ska jag dricka film och se pucko!!

och till alla från frankrike säger jag: aller au diable, hey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0