krumelux

Känner mig som terminator på crack idag pga den värsta träningsverken jag någonsin har kännt, hela jävla överkroppen och min lilltå värker och kan knapt klia mig i huvudet för att det stramar i axlar, rygg och bröst...så ska det vara första veckan enligt mig, det lär bli midre värker när man kommit igång på riktigt vilket jag borde göra innan denna månad är slut!

Pungsvett på det, imorgon är en ny dag att se fram emot...torsdag...dagen innan fredag...fredag som är en "jävligt-nära-helg-dag"  och helg uppskattas ju alltid! Satt nu här i min ensamhet och tänkte på att livet är ganska så jävla cp egentligen, man jobbar typ hela veckorna, sen har man helg NEMEN se på fan då kommer måndagen krypandes inpå som samson biceps i ridskolan 2 igen och dax för slit...ganska så ensidigt endå i ett stort perspektiv...men nu ska det inte bli några bottenlösa tankar här inte!

Fattar inte att vissa kan skriva massa crap på sina bloggjävlar, typ lägga in sex inlägg eller vad fan det heter / dag...fattar ni sex inlägg? mohahaha nä men bruka allvar här, hur ända in i helvete kan man komma på så förbannat mycket meningslöst, ointressant, egoistiskt och världsomvändande skrivande på en dag? jag blir skit stolt över att jag har en eller två, kanske tre  läsare på sin höjd som tittar in bara för de tycker synd om mig eller nått!

Hatar att skriva, men känner att jag måste hänga med i svängarna, och blöggande verkar vara så fuk'n 2010 azz!

Så ni som är allmänt konstiga som läser detta helt meningslösa bokstavspyssel, ni ska ha en stor eloge (varför vet jag inte, men det låter snällt för en gångs skull)  Men jag varnar er, den som läser skiten lär förr eller senare bli besviken:D:D Och den minen ni gör då fotar ni och skickar till mig!!

naaw, en bitchslap hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0