mina fasor, fobier och rädslor

Jag ska sammanställa en liten lista av saker jag är rädd för, har fobi emot, och den kommer här:

Löshår, nagellack, pumpor, katter, blonda/brunhåriga/rödhåriga/svarta hamstrar, stekpannor, pokemons, karl alfred, den överenergiska cp hackspetten på julafton, brödrostar, grus, lakan, bävrar, ägg, sopptunnor, tekoppar, kaffemaskiner, tåg, bilar, tejp, kläder, brunstiga djur, tangentbord, toaletter, vatten, land, skog, hus, flygplan, rullstolar, sladdar, elektricitet, tetrapack, döden, livet, jesus, moses, de sju små dvärgarna, tomten, buddha,

kapsylöppnare, hårgele, tandpetare, bokstäver, språk, människor, snö, sol, vind, tavlor, stubbar, kiwifrukter, den vita bollen i biljard, bowling, svett, halmhattar, studenter, alkolås, nyckelkort, halsband, karl forsen, fransmän, kockar, fiskespön, potatis med skal, belysning, flytande vätskor, klackskor, klockor....hmm är det nått mer? JA JUSTE!...

.badstränder, brats, greker, jet lee, surfingbrädor, bakdörrar, gardinder, damtussar, spöken under sängen, köttbullar, tjocka barn, pedo bear, epic beard man, longcat, snurre sprätt, teenage mutant ninja turtels, pacman, tårtor, bullar, bombarbaggen, fåglar, muterade kommunister, x-man, trånga utrymmen, höga/låga häjder, korta/långa människor, mobiltelefoner, jesusbussar, jehovas vittnen, ekolod, radar.....

hmm nu tror jag att jag har tagit upp allt faktiskt, förutom att jag är Anatidaephobia (Rädslan för att Du är bevakad av en anka) SÅ det faan allt, men för er som är helt bakom flötet så finns det faktiskt bara en sak jag är "rädd" för i den här listan, lista ut vad och du får popcorn!!

En kommunistisk hälsning! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0