Insjögangster!

Damdamdam DAM! Detta inlägg ska jag göra i ren och skör tourettes anda HEVETES JÄVLAR om ni förstår då? (alla ryck med stora bokstäver)

Ja men idag blir det till att gå ut och festa en aning HÄNGPUNG med lite glatt DRA ÅT HELVETE folk, med början på förfest i Linköping ÖH ÖH ÖH FUCK OFF

Annars så är det bra F-Ö-C-K Y-O-U och livet rullar på som vanligt, ska hämta mitt JÄVLA gymkort imorn oxå och lägga upp ett fint tränings schema och antagligen ett matschema oxå FJÄRT men det lär väl ta tid innan man får in de nya rutinerna DUMHUVVE...JÄVLAR BRUNÖGA...Tillbax till ämnet nu,  denna dag ska jag  i alla fall komma till krogen vilket jag inte gjorde JÄVLA BLOGGARE förra helgen.

Nä detta var WINDOWS 95 tråkigt så jag ska sluta RUMPETORK skriva för idag!
En HIPPIE hälsning med fingrat upp HEJ!

"Min son, när du deltar i sportaktiviteter är inte det viktigaste om du vinner eller förlorar. Det viktigaste
är hur full du blir."-Homer Simpson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0