WHY SO SERIOUS?!

så här ser mitt startup schema ut för tillfället, har ett nytt som jag ska börja med efter denna månads slut som är på 5-6 dagar då istället:P


Pass 1 Underkropp+mage tung

Pass 2 Överkropp lätt

Pass 3 Underkropp+mage lätt

Pass 4 Överkropp tung

en dags vila efter två pass nu i början, ska oxå försöka peta in nån dag med kondition när jag får in rätt rytm!

DAGENS PASS:
Sån här skit i början som kallas uppvärmning
5 min crosstrainer följt av

pyramidsett i benspark
sittande lårcurl, dropset till failure
Benpress i maskin då jag körde hälften halva och andra halvan hela
Vadpress till failure
Utfall med hantel (hatövning)
Raka marklyft
Bulgarisk split
mage i maskin
sen den här teletubbies övningen med hantel, vet inte hur man skall förklara?:SxD

PUNGSPARK PÅ DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0