skrotlyftarn

Gulaschsoppa sån jävla träningsverk jag har!! Nu så har jag kommit två dagar in i mitt nya liv och känner mig som en benskör bäver en bottenlös baguettedag, med det menas asså att jag har den fetaste träningsverken sedan berlinmuren rasade AND I LÖVE IT....

Ska ta det här väldigt seriöst nu med rätt kost, träning och sömn så man kan få tillbax den "gamla" kroppen man hade när man var tonåring(A)

Har varit träningsfri lite mer än 1 år och det sätter sina spår i både styrka och vikt vilket inte är så konstigt kanske, hoppas fan bara att muskelminnet inte är som det vanliga minnet (helt obefintligt med andra ord) så man bygger upp snabbt till samma nivå!

Tanken är den att  bulka som bara faan nu fram tills semestern närmar sig och deffa stenhårt den sista biten så att man kan visa sig på stranden utan att alla tänker "tjockt barn närmar sig" när man raidar sveriges stränder.

Önskan är att komma upp till 90-95 kg med högst 10-15% kroppsfett (vilket är en jävla ribba att lägga) för tillfället väger jag 84,3 kg, 179,5 cm, bmi "överviktig" hahah

Imorgon kommer jag antagligen gå jävligt instabilt eftersom jag hade ett mördarpass för röv, vader och bak-framsida lår idag! Som tur är så har jag vilodag imorgon=)

Med en senil hälsning...va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0